tag:blogger.com,1999:blog-7860950415855652374.post8358972428388127268..comments2023-05-09T11:00:40.224+03:00Comments on η αλλη ειναι των αλλων: εκπαίδευση τουαλέταςMiKyhttp://www.blogger.com/profile/00628384981090255098noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7860950415855652374.post-47193064685649328912008-09-15T20:21:00.000+03:002008-09-15T20:21:00.000+03:00Ελπίζω να ξεπεράσουμε αυτο το στάδιο και να περάσο...Ελπίζω να ξεπεράσουμε αυτο το στάδιο και να περάσουμε στο στάδιο της πρωτοβουλίας. Στηρίζω την ελπίδα στό ότι το καταλαβαίνει οτι κατι προκειται να γινει και σταματα την οποια δραστηριότητα.άρα, λεω,κάποιο σημα παιρνει εσωτερικα. <BR/> θα δείξει .<BR/>Οσο για την πλάκα... πλακα πλακα αυτο το εχω ξανακουσει. ειναι μια λεπτή γραμμή που με απασχολει. θα το ξανα ανοιξουμε το θεμα- υποσχομαι!MiKyhttps://www.blogger.com/profile/00628384981090255098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7860950415855652374.post-47860683522107218142008-09-12T10:32:00.000+03:002008-09-12T10:32:00.000+03:00Καλημέρα,Αρκετά ενδιαφέρον ink με απλές, καλές και...Καλημέρα,<BR/>Αρκετά ενδιαφέρον ink με απλές, καλές και νομιμόφρωνες ( πάντα ) stratigies : <BR/><BR/><A> www.autismsa.org.au/html/strategies/infosheets.html </A><BR/><BR/>Όσο για το θέμα της πρωτοβουλίας, όντως είναι το "θέμα". <BR/>Απλώς πολλές φορές ισχύει η αρχή του cause and effect ή του trigged event, ιδιαίτερα όταν εκπαιδευτεί έτσι το παιδί. <BR/>Με απλά λόγια όταν θα ρωτήσει η μαμά τότε πάμε τουαλέτα. <BR/>Και εμείς περάσαμε από όλα αυτά τα στάδια. <BR/>Και εμείς είμασταν στο "χρησιμοποίησε το χαρτί", περάσαμε "Όχι όλο το χαρτί" και το "Το χαρτί είναι μιας χρήσης και όχι 185" και πολλά άλλα. <BR/><BR/>Σιγά σιγά. <BR/>Έτσι και αλλιώς αν τα μάθουν όλα μετά με τι πράγματα θα ασχολούμαστε ; ( Φυσικά κάνω πλάκα )houzhttps://www.blogger.com/profile/12870440098832995205noreply@blogger.com