Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Μαμα 2 παιδιών


Η πριγκίπησσά μου. Η Δευτέρα δημοτικού είναι πιο δύσκολη απο την πρώτη. πέρσι ήμουν σταρ, φέτος άστα να πάνε.

Το καμάρι μου, δυσκολεύεται φετος.
και το παράπονο : "είχες πει θα παιζαμε μαγαζάκι ( σ.σ. ασκηση για να μαθουμε τα ρέστα ) μιση ωρα καθε μερα. Μια θελεις να μαγειρέψεις,μια να φτιάξεις κάρτες για το Νάσο, μια κλαίει ο Νάσος, μονο με μενα δεν ασχολείσαι!"
προσπαθει να καταλαβει, να δεχτει οτι ο αδερφός χρειάζεται περισσότερη προσοχή, προσπαθεί να είναι τέλεια, και το πόσο ζορίζεται είναι κάτι που μόνο το φαντάζομαι . και με τρομάζει. Παλέυω για την ισορροπία, να μην έχω υπερβολικές απαιτήσεις. στο κατω κατω ενα 7χρονο παιδάκι ειναι κι αυτο, δεν είναι ενήλικας!
Αυτη η βδομάδα θα είναι η πειραματική με τον αποκλειστικό χρόνο για τη μικρη πριγκίπησσα.Να δούμε!

2 σχόλια:

houz είπε...

Καλή βδομάδα και καλό μήνα.

Να σου ζήσει η κουκλα σου.

Μακάρι να έρθουν όλα όπως τα σκέφτηκες και πρέπει.

MiKy είπε...

ευχαριστω!καλο μηνα και σε σας!
με ενα σπίτι μονίμως σε κατασταση διάλυσης, ενα παιδι που το κυνηγαω και ενα που με κυνηγαει... εχω αφησει το μεγαλεπίβολο blog στην τυχη του.
θελω κι εγω τους ενισχυτες μου. και τα παραπονα της κορης ειναι καμπανάκια- φοβαμαι μην εχει χαθει το παιχνίδι.