Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2012

TI αλλο;

Ευτυχως , οπως λεει και η Εμμα, δεν ηταν τα παιδια μεσα.
ομως αυτη η τρυπα στην οροφη  αποκάλυψε πολλά!

ολη η εκπαίδευση των αυτιστικων παιδιων ειναι μια πορεία σε τεντωμένο σκοινι.
Με νύχια και με δόντια κρατιόμαστε σε μια ρουτίνα που οταν αλλάζει δυαλυόμαστε.
και μετα παλι μαζεύπυμε τα κομματια μας και συνεχίζουμε.

Πως έχει η κατάσταση τωρα;
τα παιδια της ταξης αυτης φιλοξενουνται σε  μια άλλη τάξη . με αποτέλεσμα καμμια απο τις δυο τάξεις να μη  μπορει να δουλεψει όπως θα έπρεπε.
ειναι μια προσωρινή  λύση , για να μη διακόψουν τελείως το σχολείο τα παιδια.
ποσο προσωρινή όμως;
Η  ανάγκη για αιθουσα ειναι επιτακτικη. Σήμερα θα εκτιμηθεί το κόστος σε χρόνο και χρήμα για την  μετασκευη των αποδυτηρίων της γυμναστικής σε αίθουσες διδασκαλίας.
Αυριο  θα δούμε το δήμαρχο. Ο εισαγγελέας μας είπε οτι είναι δική του δουλεία η αναζήτηση των ποινικων ευθυνων.

Δε ξερω. Εγω βλέπω ότι ο πρίγκηπας παλινδρομεί , και τρελλάινομαι.
Αναρωτιέμαι , στο τέλος της χρονιας θα μπουσουλάμε????

Το "παλιο" προσωπικο  του σχολείου, καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες  για να δώσει μια αίσθηση σταθερότητας στα απορημένα ματάκια του πιτσιρίκου μου.
Σε συνθήκες που πιο αντίξοες  δε γίνονται ( αυτο καλύτερα να μη το λέω γιατι ποτε  δε ξέρεις).
Η μετακόμιση των παιδιών στο υπόγειο έχει αναστατώσει και το  χώρο του εργαστηρίου .
οι τεχνικες υπηρεσίες τωρα  που κατεβαίνουν τα παιδια του "κανονικου" σχολειου στο υπόγειο κινητοποιούνται , πράγμα που δεν έγινε τοσο καιρο που τα παιδια του ειδικου δουλευαν μεσα στην υγρασια και τη σκονη.

Οκ. το ξερω οτι για πολλους ειμαστε παιδια ενος κατωτερου θεου. Αλλα δε μπορω να το επιτρεψω αλλο΄.

Δεν υπάρχουν σχόλια: