καθε παρασκευή βρισκόμαστε με τις Δασκάλες του παιδιου για ενημέρωση.
ηταν το πιο εύκολο για αυτές αφου δε μπορουν να διατηρήσουν τετράδιο επικοινωνίας σχολείου- σπιτιου.
Έχουμε αρχίσει να επαναλαμβανόμαστε ...
οι υπόλοιποι πως το ρυθμίζετε αυτό το θέμα;
Πού να είχα και περίοδο ( εσύ και τα νεύρα σου )
-
HOW TO SURVIVE AUTISM ..........1
Πριν από μερικές μέρες βγήκα με το αυτοκίνητο και τον Παύλο μαζί μου να
ψάξω να βρώ ένα φάρμακο που παίρνει...
Πριν από 7 χρόνια
7 σχόλια:
Εμείς έχουμε τετράδιο επικοινωνίας με τη δασκάλα του παιδαγωγικού, όπου κάθε μέρα μου γράφει τι κάνουν, και πως να συνεχίσουμε εμείς στο σπίτι.
Της γράφω και εγώ τα δικά μου σχόλια (έκθεση κανονική).
καλημερα και καλως γυρισες, εμεις, μετα απο την προσφατη "ομελετα" . δεν εχουμε καμια επικοινωνια, μονο τα τυπικα , "καλημερα" , για τα ματια του κοσμου.
Καλημέρα Μιραντάκι, κι εμείς με σημειώματα αν χρειάζεται κάτι, αλλιώς βλέπ σημειωμένους τους κανόνες του-αν φώναζε, αν καθόταν ήσυχα, αν χτύπησε κανέναν κλπ. Βέβαια δε συμπληρώνονται όλα αυτά καθημερινά, αλλά προσπαθούν.
Anna, το βλέπεις να δουλεύει; πες κανένα παράδειγμα
ΜΑρια ... ειμαι το άτομο που ονειρεύεται να κάνει ομελέτες χωρις να σπασει αυγα... προσπαθω να διατηρω ενα καλο interface, και διατηρώ τις αμφιβολίες μου για το αν αυτό είναι το καλύτερο.Σου λέει ο Π. τι κάνουν στο σχολείο; έχετε τελικα παράλληλη στήριξη; εχω χάσει επεισόδια μαλλον..
Μαριλένα, αυτό με τους κανόνες το είχατε και πριν και το σχολειο το υιοθέτησε ή σας το έμαθαν αυτοί;
Τα αυγα δεν τα εσπασα εγω, ο δασκαλος του Π. τα εσπασε, ανοιξε ενα λακο και μπηκε μεσα μονος του.
Εχουμε παραλληλη στηριξη αλλα ιδιωτικα.
Εμείς το πήγαμε-η ειδική παιδαγωγός μας το έφτιαξε.
Π.χ. μου γράφει "σήμερα κάναμε προγραφικές ασκήσεις" ή "ζωγραφική μέσα σε πλαίσιο" ή "είπαμε για τα μέσα μεταφοράς" οπότε και εμείς στο σπίτι κάνουμε κάτι αντίστοιχο.
Όχι πάντα βέβαια εξαρτάται από τη διάθεση του παιδιού και τη διάθεση τη δική μας.
Άννα
Δημοσίευση σχολίου