Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

καλοκαιρακι....

....βραδινο μπανάκι ...


χτες ηταν το πρωτο μας για φέτος.



πηγαμε φορώντας το μαγιο
( περσι κυκλοφορουσαμε με πάνες)



αλλα ηταν κρύα η θάλασσα , κι ετσι χτενίσαμε την ακτή μαζέυοντας σκουπιδάκια,μπροστα ο νασος και πισω η μαμα ( miss piggy)
αγκομαχώντας ( ως γνωστον το περπατημα στην αμμο ειναι δυσκολο για αγυμναστους υπέρβαρους.... ναι το ομολογω δημοσιως...)

μετα καταφερε να μείνει στο νερό και να παίξει με το μπαμπα .

Σημερα εκδρομη ημερήσια ,λεει.... (γύρισε 2 τόνους πιο σκούρος... ευτυχώς δεν κάηκε!)

οσο για του χρονου , μπορει και να παμε στην πρωτη ταξη του ειδικου ....

δυσκολες εποχές . απο δευτερα ληγει το σχολειο και δε ξερω πως θα οργανωθουμε ...





update: θα παει στο περιβόλι της γιαγιάς και του παππου. ετοιμάζω πρόγραμμα καθημερινων δραστηριοτήτων εκει .
τα κουνελάκια στα κλουβια προς το παρόν δέχονται μολύβια και καλαμάκια.
ελπίζω να μάθει να τα ταίζει πραγματικό φαγητό.Δεξια βλέπετε την κάρτα για το πρόγραμμα που εφτιαξα !!

6 σχόλια:

Ιωάννα είπε...

Αν υπάρχει κάποια γιαγιά, μπορεί να υποδυθεί την δασκάλα για κάνα δίωρο τρίωρο; Η αδελφή θα βοηθήσει πολύ ως συμμαθήτρια και ως βοηθός δασκάλας. Πρόγραμμα με ζωγραφική, τραγουδάκια, κουκλθέατρο, ψαλίδι, κατασκευές(χρησιμοποιήστε και τα χρωματιστά καλαμάκια, π.χ. εμείς τα είχαμε κόψει σε μικρά κομμάτια και μαζί με ζυμαρικά, τα έβαλα να τα περάσουν σε κορδόνι αντί για χάντρες και να φτιάξουν κολιέ που τα φορούσαν όταν έκαναν τους ινδιάνους. Εννοείται οτι μαδήσαμε και την χήνα του παππού για τα φτερά στο κεφάλι) Για όλα τα παραπάνω πλήρης καινούριος σχολικός εξοπλισμός από jumbo και Ikea. Πρόβλεψη για διάλειμμα για σνακ ή φαγητό (τους είχα φτιάξει εικονογραφημένο κατάλογο με 4-5 επιλογές για να παραγγείλουν. Την παραγγελία την έδιναν στο γκαρσόνι -εμένα). Και τέλος να προβλέψεις έναν ισχυρό ενισχυτή. Αστεράκι, αυτοκόλητο, σφραγίδα, ένα πακέτο καλαμάκια ή κάποιο παιχνιδάκι. Εγώ καθημερινά, από τα άγρια χαράματα ήμουν με μια αξίνα και έσκαβα λάκκους για να τους κρύψω το θησαυρό του πειρατή(μικρά ευτελή παιχνιδάκια, καραμέλες κλπ ενίοτε και πιο σημαντικά δωράκια) και έφτιαχνα κάποιο σκαρίφημα εν είδει χάρτη, που τους έδινα το μεσημέρι αν είχαν ολοκληρώσει τις εργασίες τους. Ναι το πρόογραμμά τους τελείωνε με τα μικρά να μεταμφιέζονται σε πειρατές και να ψάχνουν για τον θησαυρό.
Μπορείς να βρεις διάφορα βιβλία για νηπιαγωγούς και να πάρεις ιδέες. Επίσης διάφορα νηπιαγωγεία έχουν δημοσιεύσει στο ίντερνετ τα projects με τα οποία έχουν ασχοληθεί και παρουσιάζουν λεπτομερή περιγραφή τους. Ιδέες θα βρείς πολλές και εσύ θα τις προσαρμόσεις στις ανάγκες, τις ικανότητες και τα ενδιαφέροντα του παιδιού σου. Αρκεί να έχεις χρόνο να ασχοληθείς εσύ ή κάποια γιαγιά. Διαφορετικά κοίτα γι αυτό που είχα πει πριν κάποιες μέρες στην Μαρία: Συνήθως, τουλάχιστον εδώ στην Αθήνα, τα φροντιστήρια πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τα Ωδεία, λειτουργούν θερινά τμήματα δημιουργικής απασχόλησης για μικρά παιδιά. Ακόμη και κάποια Ιδρύματα, όπως το Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού όπως διάβασα τελευταία.

MiKy είπε...

ιωάννα μου, γιαγια υπάρχει και έχει ήδη στην καθημερινότητα το τριωράκι της.πηγαίνει το Νάσο σε ξαδερφάκι ή σε παιδότοπο και είναι μαζί του σαν βοηθός παιχνιδιου απο τις 12 που σχολαει μεχρι να γυρίσω εγω σπίτι.
Τωρα για το διάστημα που δεν έχει σχολείο.... τα παιχνίδια με τόσο μεγάλα σενάρια ( ινδιανοι πειρατες κτλ)είναι για μας απλώς ανέφικτα.Η αδερφουλα παίζει τετοια με την παρέα της.Η γιαγια (πολύτιμη και ανεκτίμητη) θα αναλάβει και την κρισιμη περίοδο των ημιδιακοπων.
αρχισα να σκέφτομαι προσαρμογή των προτασεων σου...
ΥΓ.Δεν μενουμε αθηνα.Ζουμε στη Ρόδο.

Ιωάννα είπε...

Βλέποντας αυτό που έκανες για το τάισμα των κουνελιών, είμαι σίγουρη οτι κάποιο πρόγραμμα θα βρεις και θα προσαρμόσεις στα μέτρα του.
Για το νησί το είχα υπόψη μου. Σε ποιό δεν ήξερα. Ανέφερα τα της Αθήνας μη τυχόν και υπάρχει κάτι παρεμφερές και στη περιοχή σου, ή αθλοπρογράμματα από το Δήμο σου.
Στη θάλασσα μπορείτε να φτιάξετε ένα σκαντζόχοιρο με υγρή άμμο για το σώμα και καλαμάκια για τα αγκάθια. Πόσες διαφορετικές χρήσεις μπορεί να έχει το αντικείμενο του πόθου; Αν σε ακολουθήσει σε αυτό το παιχνίδι (των διαφορετικών χρήσεων) να δεις πόσο καλά θα εξελιχθεί η φαντασία του. Το λέει και ο Atwood. Εγώ το έκανα τυχαία, όταν του έπαιξα κουκλοθέατρο χρησιμοποιώντας ένα κάστρο, πριγκιπα, δράκο κλπ και χωρίς να το έχω κατά νου, αναπαρέστησα μέρος από την αγαπημένη του ταινία (τα έχω ξαναγράψει) από τότε με ακολουθεί στα παιχνίδια και η φαντασία του καλπάζει, θα έλεγα.

Μαριλένα είπε...

Μιράντα, κι εμένα έδινε φυλλαράκια στις γάτες-ακόμα δίνει μπας κι αλλάξουν γνώμη-αλλά τους βάλαμε ένα πρωινό γάλα και λέγαμε όλοι πίνουμε το πρωί γάλα κ μετά τον βάζαμε τον ίδιο να τους ρίχνει φαγητό μέχρι που το εμπέδωσε τι τρώει ποιος. Όχι βέβαια ότι δεν πειραματίζεται ακόμα.

athanasia είπε...

Kαλή αρχή με τα μπάνια!

Φτυαράκι, κουβαδάκι, φόρμες για την άμμο - πάνε και τα καλαμάκια μαζί?

'Ενα κουκλί που το πλένουμε στον κουβά, το σκουπίζουμε, κάθεται μετά να στεγνώσει?

Μπορεί να γλιτώσει και λίγο τρέξιμο η μαμά... :)

MiKy είπε...

μαριλένα,ελπίζω να το μάθουμε κι εμεις, αυτο θα προσπαθήσουμε προσεχως.
κροκέτες και κοκκαλα στα σκυλάκια, χόρτα στα κουνέλια, και φρουτα στις κοτούλες. τις κοτες ομως που συγκατοικουν με εναν γιγάντιο φωνακλα χηνο δεν έχει πειστει να τις πλησιάσει... πετά μια ντομάτα απο μακρια και φεύγει.

Αθανασία, το παιχνιδι με το κουβαδακι είναι να το γεμίζει η μαμα και να το αδειαζει ο νασος. η αλήθεια ειναι δεν είχαμε τα χρειαζούμενα μαζι μας. καθησε οσο χρειάστηκε για να μασουλήσει 2 μπισκοτα και να πιει ενα χυμο.

Κοριτσάκια , σας ευχαριστώ πολύ ολες για τις προτάσεις σας. κολλάω ωρες ωρες ,αλλα για αυτο μιλάμε δημοσίως ;-))