Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2008

μαθηματα

1.ακουσα χτες, στις ειδησεις για μια φαλαινα που μαθαινει να μιλαει
απο τα πρωτα αντικειμενα που αναγνωρίζει είναι ενας κουβας ( μαλλον με ψαρια) και τα βατραχοπεδιλα του "εκπαιδευτη"
και τα ονομάζει το καθένα με διαφορετικό όνομα.

η αναπτυξη του "λογου" για επικοινωνια ακολουθεί ενα κοινό μοντέλο σε όλα τα θηλαστικα?

ενδιαφερον....

2. πρωτη μερα ΟΚ. στο σχολειο χρησιμοποιουν διαφορετικές καρτες για φαγητο/ φευγουμε/ διαλειμμα.Εφτιαξα αντίγραφα απο τις δικές μας, αλλα δε ξερω πως θα συντονιστουμε.φωτογραφησα χωρους δραστηριοτητων ( να πλαστικοποιησουμε και τον υπολοιπο Αμαζόνιο Μαριλενα!)

Το καλο νεο είναι οτι οι δασκάλες εχουν συνεννοηθει με τις δασκαλες του "κανονικου" νηπιαγωγείου για να ανταλλάζουν μαθητες εκ περιτροπής.Έτσι θα δουλεύουμε και το θέμα της κοινωνικοποίησης στο σχολείο.

Ισως φαίνομαι πολυ ανήσυχη, γιατι νιώθουν την ανάγκη να μου λένε συνεχώς: " μην αγχώνεστε, όλα θα πανε καλα". Το κακο ειναι οτι μεχρι να τα δω να πηγαινουν καλά τρώγομαι με τα ρούχα μου.

2 σχόλια:

houz είπε...

Ευχάριστα νέα.

Η καλή αρχή είναι σημαντική.

Επίσης ευχαρίστη και η διάθεση για το εσωτερικό erasmus μεταξύ των μαθητών γενικής και ειδικής αγωγής.

Πλαστικοποίηση καλή αλλά σκέψου και την ψηφιοποίηση του Αμαζονίου.

Ε'υχομια πλέον όλα να πάνε ....
καλύτερα

Μαριλένα είπε...

Κι εδώ πλαστικοποιούμε το σύμπαν και βλέπουμε :-).